מובילים דירה, רק עם חברתנו!

שירותי אריזה באשקלון

מעבר דירה הוא עניין מורכב ומעייף. התהליך של הובלת דירה הוא תהליך מייגע, החל בארגזים הראשונים שנארזים ועד לפריקה של אחרון הארגזים. התהליך הזה עלול להיות קשה וארוך, וגם לטמון בחובו נזקים שונים לחפצים הרבים שבבית שלכם, החל באובדן של חפצים ועד לנזק לריהוט או למכשירי חשמל. לכן, חשוב מאד לבצע הובלת דירה רק על ידי חבר המקצועית, אשר מבצעת את העבודה בצורה מקצועית ואיכותית, ודואגת להעביר את תכולת הדירה שלכם לבית החדש שלכם בצורה בטיחותית ויעילה.

תהליך הובלת דירה

איך מובילים דירה

איך מובילים דירה

תהליך הובלת דירה הוא, כאמור, ארוך ומורכב. הנה כמה דברים שתצטרכו לעבור בתהליך הובלת הדירה:

אריזה. ראשית, תצטרכו לארוז את כל תכולת הדירה בארגזים מתאימים. מומלץ להשתמש בארגזים קטנים ומרובים על פני ארגזים גדולים ומועטים, הן על מנת להקל על הנשיאה שלהם, והן על מנת לסייע לכן בארגון טוב יותר של הפריטים. מומלץ לארוז תחילה את החפצים שאין לכם שימוש בהם בימים הקרובים, ולארוז בנפרד מזוודה עם הציוד הדרוש לכם ליום המעבר. חברתנו מסייעת לכם גם באריזה, אם תהיו מעוניינים בכך, וגם מספקת לכם ארגזים איכותיים לאחסון של כל החפצים שלכם.

פירוק הרהיטים. חברתנו דואגת לפרק עוברכם רהיטים שאינם עוברים בדלת, ורהיטים מסורבלים, על מנת להוביל אותם בצורה טובה ובטוחה. חשוב לדאוג לפירוק מקצועי, על מנת שניתן יהיה להרכיב מחדש את הריהוט בצורה איכותית.

ההובלה והפריקה. ההובלה עצמה צריכה להיעשות תוך שמירה על החפצים, למניעה של שברים או נזקים אחרים. חברתנו מובילה עוברכם את החפצים בצורה בטוחה, עד שכל תכולת הדירה נמצאת בדירה החדשה, הרהיטים מורכבים, ואתם יכולים לפנות לפריקת הארגזים.

חברתנו

חברתנו מציעה לכם שירות מקיף ומלא בכל התהליך של הובלת הדירה שלכם. אנו מסייעים לכם בכל מה שדרוש לכם – החל בשלב של האריזה של תכולת הדירה, דרך שלב פירוק הרהיטים והעמסת הארגזים, ועד לסיום ההובלה והפריקה בדירה החדשה שלכם, כולל הרכבת הרהיטים מחדש. חברתנו דואגת להגן על תכולת הדירה שלכם, ולאפשר לכם להגיע לדירה החדשה עם כל החפצים שלכם, ועם ריהוט שלם ותקין, ללא חבלות או תקלות. חברתנו גם עומדת בזמנים שנקבעו, ומוודאת שההובלה נעשית בדיוק ביום ובשעה המתאימים לכם, ובמהירות הגדולה ביותר, כדי שתוכלו להתאקלם בבית החדש שלכם בהקדם.

עוברים דירה ?אל תעברו את זה לבד! בואו ליהנות מסיוע בכל השלבים של תהליך הובלת דירה, רק עם חברתנו!

פרטים לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן