הובלת כספות – הדרך הנכונה להעביר כספת

הובלת דירות

הובלת כספות מחייבת ידע מוקדם גם בהובלות של חפצים כבדים מאוד, וגם בהובלה של חפצים שזקוקים לשמירה מרבית של אנשי מקצוע. כדי להגן גם על הכספת, וגם על תכולתה של הכספת. משקלה של כספת יכול להגיע גם למעל 600 ק"ג, ולכן החשיבות הגדולה בהובלה מותאמת לגודל הכספת, ולסוג הכספת. וכמובן לתכולתה. הובלת כספות מחיר נקבע גם הוא לפי פרמטרים מיוחדים לכל כספת.

הובלת כספות צריכה להיות מותאמת לפרמטרים שונים בכספת. לגודל הכספת, למיקום הכספת בבית, האם היא מונחת בתוך קיר או ארון, האם מוברגת לרצפה, האם זו כספת קטנה של תכשיטים או גדולה המכילה בתוכה גם חפצי אמנות  וציוד יקר? כל אלו הם שאלות שצריך לשאול לפני שמתחילים תהליך הובלת כספות. לכן חברתנו בודקת היטב לפני כל הובלה מהם התנאים של הכספת עצמה. מה הגודל שלה, האם דרוש ציוד כבד כדי להוריד אותה או לסחוב אותה. האם דרוש הובלה עם מנוף כדי להוציאה ולהכניסה לדירה החדשה. מרגע שחברתנו קיבלת תמונת מצב מלאה על סוג הכספת, גודלה, איפה הייתה מונחת, אילו כלים נצטרך כדי להובילה, נוכל לתת הובלת כספות מחיר על הובלת הכספת.

הובלת כספת

הובלת כספת

חברתנו שמה לה לדגש רב את הביטחון המרבי בהובלת כספות. כספות מכילות את החפצים היקרים לאדם, ולכן חשוב וחיוני שנשמור על הכספת, ועל תכולתה. חברתנו מביאה אנשי אבטחה, במידת הצורך כדי לשמור על בטחון החפצים הנמצאים בכספת. אם זאת, לפעמים יש צורך לרוקן את הכספת לפני הובלה כדי לשמור על החפצים שבה ללא פגע.

אנו יודעים שבכספת נמצאים חפצים יקרים לכם עד מאוד, כלכלית, רגשית, ונפשית. לכן אנו מבטיחים לכם אמינות ובטיחות גבוהה מאוד. הציוד היקר שלכם נמצא בידיים שישמרו עליו ויעבירו אותו בבטחה מהמקום הישן, אל המקום החדש.

את הכספת יש לאבטח ולשמור לא רק מהיבט של החפצים שבה אלא גם כדי לשמור על המנגנון של הכספת ועל הכספת עצמה שלמה וללא פגעים שעלולים לפגוע באיכות הכספת. לכן חובה לקחת חברת הובלת כספת עם ידע , נסיון ומקצועיות להובלת כספות.

פרטים לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן