איך לארוז את הדירה לקראת הובלה

שירותי אריזה

המעבר לדירה חדשה מתקרב ובא, ובמקום להתרגש, רק המחשבה על האריזות הצפויות לנו והעבודה המפרכת עושה לנו כאב ראש וחוסר חשק להתחיל. אנחנו פה כדי לעשות לכם סדר בבלאגן, לתת לכם טיפים, ולהוביל אתכם יד ביד אל עבר הדירה החדשה שלכם.

ארזו לפי קטגוריות

ראשית, אריזת דירה צריכה להתבצע לפי קטגוריות נפרדות. כלומר, כלי המטבח ייארזו בארגזים נפרדים, בגדים בארגזים אחרים, חפצים שבשידה, מסמכים וכן הלאה. כדי לחלק את הארגזים התוך כל קטגוריה עצמה גם לתתי נושאים. כך למשל בארגז כלי המטבח יהיה ארגז נפרד לסכו"ם, ארגז סירים, ארגז מחבתות וכו'. מומלץ אף להגדיל לעשות, ולרשום על כל אחד מהארגזים בדיוק מה הוא מכיל, כך שכשנרצה לפרוק את התכולה בדירה החדשה, נוכל לעשות זאת בצורה שיטתית ומאורגנת, וכן נחסוך לעצמנו המון זמן בחיפוש אחר ארגז הבגדים או ארגז הכלים למשל.

חשוב לשמור על הסדר

אריזת דירה

אריזת דירה

חוסר החשק והכוח להכניס את הכל לארגזים עלול לגרום לנו לזרוק את הכל בערימה אחת אל תוך הארגז, בבלאגן אחד שלם. הימנעו ממצב שכזה. אריזת דירה צריכה להיעשות בצורה מסודרת, שתקל עליכם פלאים בעת פירוק התכולה בדירה החדשה. אריזה לקראת הובלה צריכה להיעשות תוך מחשבה קדימה, על הזמן שבו נצטרך לפרוק את הכל, ולכן נרצה להקל על עצמנו ולהשאיר את הכל מסודר, מאורגן ומקופל. לכן, כשנכניס בגדים לארגזים המתאימים, נשמור על הסדר שלהם, ונשמור אותם מקופלים בערימות. כדי שהסדר יוכל להישמר, כדאי למלא כל ארגז עד אפס מקום, על מנת שהדברים בארגזים יהיו דחוסים זה אל זה לקראת הובלה של הדירה ולא יזוזו בהרבה. אם תעשו זאת בצורה טובה, תולו פשוט להגיע לדירה החדשה ולהוציא את הערימות מהארגזים כמו שהן ופשוט לסדר בארון.

כיצד לארוז דברים שבירים

דברים שבירים הם עסק מסוכן בעת אריזה לקראת הובלה, כיוון שהן האריזה עצמה והן ההובלה עלולות לגרום לסדקים, שברים וחורבן שלם. לכן דברים שבירים נארוז בצורה מיוחדת, כך שנעטוף אותם בשכבות הגנה באמצעות עיתונים, ניילון בועות או כל דרך שתחשבו עליה. כאן חשוב במיוחד לציין על גבי הארגז שמדובר בדברים שבירים, בכדי שבעת הובלת הדירה ישימו דגש על מיקום יציב של הארגז, וזהירות בהזזתו.

מעבר דירה יכול להיות כיפי ומהנה, כל עוד עושים את הדברים בצורה חכמה ויעילה. אנו נשמח להיות כאן בשבילכם לכל שאלה, עזרה או בעיה.

פרטים לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן