הובלת חפצים יקרי ערך

מי מאתנו אין בביתו חפצים בעלי ערך כספי או ערך סנטימנטלי? תכשיטים של יום הכלולות, חפץ עתיק שקבלנו בירושה מקרוב משפחה אהוב שנפטר, מסמכים בעלי ערך היסטורי ומשפחתי ועוד חפצים רבים בעלי ערך. כל זמן שהחפצים הללו שוכנים בטח בארונות הבית אנו רגועים פחות או יותר שלא יינזקו ולא יאונה להם כל רע. החששות מתחילות כאשר מתעורר הצורך להעביר את החפצים הללו, אם במקרה של העברת דירה מדירה ישנה לחדשה או במקרה של מעבר לחו"ל. החשש והדאגה שלכם יפחתו אם תבחרו חברת הובלות אמינה ומקצועית שתבטיח העברה בטוחה של חפציכם.

כיצד תבחרו חברת הובלות להובלת חפצים יקרי ערך?

כאשר בוחרים חברת הובלות יש לבדוק ראשית כל שמדובר בחברה אמינה ומקצועית. חברה מקצועית תסכם אתכם מבעוד מעוד א כל פרטי ההזמנה ורק לאחר מכן תציע לכם מחיר. פרטים כמו קומות שתי הדירות, מיקומם ומידת הריחוק מהחניה, אם פרטים הכרחיים כדי לקבוע הצעת מחיר מהימנה. אל תתפתו אחר הצעת מחיר זולה מהרגיל של חברה לא ידועה. חברות אלו פעמים רבות מפעילות עליכם לחץ כאשר ביום ההובלה מעלות את המחיר בתואנות ובתירוצים שונים. קבעו מראש הצעת מחיר הגיונית עם חברה מוכרת. המלצות על חברות הובלו תוכלו לקבל מחברים ומקרובי משפחה שנעזרו בשירותים של חברה מסוימת בעבר. דבר נוסף שכדאי לעשות הוא הסכם קטן בין שני הצדדים בו יפורטו בקצרה פרטי ההובלה. כך אף צד לא יכול לטעון שלא ידע פרט כלשהו או שרומה בעניין מסוים.

ביטוח- שקט נפשי בהובלות של חפצים יקרי ערך

הובלות יקרי ערך

הובלות יקרי ערך

בבואכם לבחור חברת הובלה, בררו האם החברה מבוטחת בביטוח. ביטוח חשוב מאוד במקרים של נזק שנגרם לרכוש שלכם בין אם על ידי רשלנות של אנשי חברת ההובלה, מתאנת דרכים שקרתה בדרך וגרמה נזק לריהוט שהיה במשאית. לעיתים, תוצאות הנזק מתגלות רק  לאחר זמן. כדי למנוע עגמת נפש במקרים אלו, יש לברר האם החברה מבוטחת ובמקרה של גרימת נזק אתם תזוכו על פי שווי החפץ שניזוק.

עוד טיפ חשוב לסיום, אל תובילו חפצים בעלי ערך כספי או רגשי שמשאית ההובלות. טלו אותם ביחד אתכם ברכב הפרטי או במונית. כך  תבטיחו שהחפצים יהיו שמורים מרגע עזיבת הדירה ועד להגעה ליעדכם.

חברתנו במתעסקת מזה שנים בהובלות פשוטות ומורכבות. אצלנו תוכלו להוביל חפצים יקרי ערך בשלווה ובשקט נפשי מרבי. אנו מבוטחים בפוליסת ביטוח שמבטיחה לכם רוגע שעת ההעברה.

פרטים לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן