הובלת ספה – להוביל ספה בבטחה ובזול

הובלת רהיטים בגבעת שמואל

אין אפשרות להתחמק מנושא ההובלות. בכל פעם שאנחנו עוברים דירה או רוצים לרכוש פריט או ריהוט גדול וכבד, אנחנו נצטרך להיעזר בשירותי הובלה. איך נוודא שהרהיטים שלנו בידיים טובות.

ספה היא אחד הרהיטים אשר מרבית הסיכויים הן כי לא נוכל להעביר לבד אלא אם כן יש בידינו משאית או טנדר פרטי שבהם נוכל להשתמש וחברים חזקים המוכנים לסייע. לכן במידה ואנחנו רוצים להעביר ספה נצטרך להתקשר לחברת הובלות.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה. חברתנו מציעה שירותי הובלת ספות בצורה אמינה ובטוחה. אנו דואגים לכך שהספה תגיע ליעדה בלא שום פגע ובצורה הטובה ביותר. כל זאת במחיר הוגן ונוח.

גודל הספה

הובלת ספה

הובלת ספה

בהובלת ספה יש לקחת בחשבון את גודל הספה. האם היא נכנסת דרך הדלת, האם יש מעלית לבניין והאם הספה נכנסת למעלית? ישנם מצבים שבהם הדרך היחידה להכניס את הספה לדירה החדשה היא באמצעות מנוף. במצבים כאלו יש לברר האם מיקום הדירה מאפשר הבאת מנוף ושימוש בו.

כל השאלות האלו חשוב לברר לפני ההובלה על מנת שנוכל להגיע מוכנים ומאורגנים בצורה המותאמת ביותר למצב. נציגינו המיומנים בחברה כבר ידעו לשאול את כל השאלות הרלוונטיות כבר בטלפון המקדים על מנת לוודא שהספה שלכם תקבל את ההובלה הנכונה לה.

שמירה על הספה בזמן ההובלה

חשש ידוע וקיים בעת מעברי דירות הוא החשש כי הרהיטים יפגעו ויינזקו בדרך זו או אחרת בעת ההובלה. הפגיעה יכולה להתרחש בזמן הנסיעה במשאית או במצב של שפשוף או נפילה בזמן שירותי הובלה. אנחנו בחברתנו, רואים כערך עליון את השמירה על הספה בצורה הטובה ביותר על מנת שלא תינזק במהלך ההובלה.

ישנם סוגים שונים של ספות בגדלים שונים ואשר עשויים מבדים שונים. יש להתייחס אל הספה ביראת הכבוד המתאימה לה, לוודא לא משאירים שום לכלוך על בד הספה וכי לא נגרם שום נזק חיצוני לספה. לכן אנחנו בחברתנו מקפידים לשמור ולעטוף את הספה טרם ההובלה על מנת לוודא כי הספה תגיע ליעדה באותו המצב שבו הייתה טרם ההובלה.

פרטים לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן