הובלת ארון – בקלות ובזריזות!

הובלת רהיטים

הובלת ארון היא דבר מורכב יותר מהובלות של פריטים אחרים ולכן חשוב לבחור בעל עסק מקצועי שיודע לבצע פירוק והרכבה נכונים ולהובילו בצורה בטוחה וטובה.

הובלת דירות היא משימה לא פשוטה, במיוחד בהובלות עם פריטים רבים ורהיטים גדולים הדורשים פירוק והרכבה. חברתנו מתמחה בהובלות מסוגים שונים, החל מריהוט משרדי, תכולת דירות פרטיות ועד פירוק והרכבה של כל סוגי הרהיטים. עם ניסיון של שנים בתחום, חברתנו מבצעת הובלות על הצד הטוב ביותר, בזהירות ובזריזות מרבית.

הובלת ארונות

הובלת ארון

הובלת ארון

ארונות נמצאים בכל בית, כמעט בכל חדר יש ארון בגדים או ארון אחסון אחר, כך שבמעבר הדירה יש לקחת בחשבון את עניין הארון. רוב הארונות הקיימים בשוק ניתנים לפירוק, כך שצוות העובדים המקצועי שלנו יפרק את הארון כדי להובילו בצורה בטוחה וירכיב אותו בשלימות בדירה הבאה. פירוק והרכבה לא מקצועיים של הארון עלולים ליצור עוגמת נפש רבה ללקוח, לכן יש לתכנן את ההובלה כך שכל חלק שיפורק, עד הבורג האחרון, יבוא למקומו בסוף ההרכבה והארון יחזור לתפקד כמו מקודם.

חשוב להיערך לכך, על ידי אריזת התכולה שבו ופינוי הארון ומומלץ לבצע זאת בצורה מסודרת בחלוקת הבגדים לסוגים שונים כך שלאחר ההרכבה סידור  הבגדים יהיה קל ופשוט.

אחריות

צוות העובדים המנוסה שלנו ידאג לבצע את ההובלה על הצד הטוב ביותר, ללא כל נזק ושבר ובאחריות מלאה שהארון יעבור בשלימותו. ההובלה מכסה בביטוח מלא את כל הפריטים ולכן תוכלו להסיר דאגה  מליבכם, באחריות מלאה.

הובלת ארון – מחיר

ניתן למצוא בשוק מובילים שונים שיוסיפו תוספות מוגזמות על כל פירוק והרכבה של ארון, אך אצלנו, תמצאו את המחירים האטרקטיביים ביותר עבורכם, ללא כל תחרות ובתמורה מלאה לכספכם.

שירות

עם יחס אדיב, ושירות מעל למצופה, תקבלו צוות עובדים מיומן וזריז, שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ויעניק לכם שירות מצוין בכל הקשור מסביב להובלה.

לבירור פרטים ולקביעת מועד ההובלה, צרו קשר בטלפון או באתר אינדקס הובלות A

פרטים לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן